دانلود تحقیق آندوسکوپی
نوشته شده توسط : زپو

 دانلود تحقیق آندوسکوپی


دانلود تحقیق آندوسکوپی نام فایل: دانلود تحقیق آندوسکوپی نوع فایل :ورد قیمت اصلی:  10000 تومان قیمت در فروشگاه ما فقط:  5600 تومان

تهییه شده در: RUBIXFILE.ZEPO.IR

مولف: میثم پاپی مطلق

توضیحات محصول:(بخشی از محتوای این فایل)

 

تاريخچه آندوسكوپي

كلمه آندوسكوپ از 2 كلمه يوناني به معناي « درون  » و « ديدن » تشكيل شده است . عبارت endoscopy به معناي استفاده از تجهيزات براي معاينه درون ارگان هاي حفره مانند بدن به صورت ديداري است . در علم پزشكي از دير باز تمايل و رغبت براي ديدن اجزاي درون بدن نيروي محركي بوده است تا بدان وسيله بتوان به بيماران كمك كرد . در كنار جراحي باز ، اين روش معاينه و  جراحي با كمترين تهاجم به بدن ، روشي ظريف و استادانه و ماهرانه البته با كمترين مشكل براي بيمار محسوب مي شود .

طبيعت راه رسيدن به اين هدف را فراهم آورده است . دستيابي به درون ، از طريق حفرات و سوراخ هاي بدن انسان امكان پذير است .

براي اولين بار در سال 1868 ، آدولف كاسمال با وارد كردن لوله اي غير قابل انعطاف به داخل معده يكي از بيماران خود آندوسكوپي (gastrointestinal) Gl را پايه گذاري كرد . در سال 1881 پزشك اتريشي آقاي johann bonmilulioz به دنبال تحقيقات صورت گرفته با همكاري صنعتگران معروف آن زمان مبادرت به اختراع اولين گاستروسكوپ نمود كه انتهاي ديستال آن (distal tip) نوري داشت كه توسط لامپ پلاتيني تامين مي شد در ادامه تحقيقات ارزشمند جهت ساخت اولين گاستروسكوپ جايگزيني فرم خاصي از لامپ اديسوني به لامپ پلاتيني نيز مورد بررسي قرار گرفت . در سال Elsner گاستروسكوپ غير قابل انعطافي را عرضه نمود كه از سيستم لنزي بهره مند بود . به همين سبب امكان استفاده از نوك ابزار دستگاه به صورت لاستيكي ميسر و به تبع آن صدمات به حداقل مي رسيد .

امروزه در مسير پيشرفت و  تكامل علم آندوسكوپي از سيستم هاي نور پيشرفته اي براي انتقال تصاوير و همچنين انتقال نور و روشنائي بهره گرفته مي شود و اين در حالي است كه حدود 100 سال پيش انتقال تصوير حتي بدون استفاده از لنز و تنها با استفاده از يك تيوپ صورت مي گرفته است .

اگر چه ساخت آندوسكوپ هاي نيمه انعطاف پذير تحول بزرگ در سير مراحل تكامل آندوسكوپ ها بود اما عدم توانائي آن ها در برداشتن نمونه هاي بيوپسي و محدوديت ديد تمامي زوايا باعث گرديد تا آندوسكوپ هاي فيبر نوري ارايه شوند . در سال 1965 تيم تحقيقاتي متشكل از Curtis , Hirschowitz موفق شدند اجزاء فيبروسكوپ را مهيا كنند ولي تنها مشكلي كه در اين زمينه وجود داشت كيفيت پايين دسته فيبرهاي نوري بود كه به دليل  نشت نور بين پرتو ها به وجود مي آمد .

با استفاده از پوشش شيشه اي با ضريب شكست كمتر اين مشكل نيز تا حدي
مرتفع گرديد و بدين ترتيب اولين فيبروسكوپ در سال 1957 به جامعه پزشكي عرضه شد .

در حال حاضر از آندوسكوپ ها نه تنها در درمان بيماري ها و نه تنها در علم پزشكي بلكه در علم مكانيك ( ديدن اجزا و قطعات درون ماشين آلات مختلف ) و باستان شناسي ( نگاه كردن به سازه هاي دروني كليساهاي قديمي با استفاده از تلسكوپ آندوسكوپ ها ) نيز استفاده مي شود . 


از مزایای این فایل , کم حجم بودن آن است , بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.
این فایل به صورت فایل ورد با فرمت .doc بوده و کاملا قابل ویرایش می باشد.
توجه کنید که این فایل هم با برنامه آفیس ورد 2003 و ورژن های بالاتر از آن بلکه با تمام واژه پردازها نظیر اوپن آفیس,لایبر آفیس ,آفیس اورگ و گوگل داک نیز قابل اجراست.
خرید و دانلود این فایل را به تمامی علاقمندان پیشنهاد می کنیم.

قیمت اصلی:  10000 تومان

قیمت در فروشگاه ما فقط: 5600  تومان

 

قیمت این محصول در فروشگاههای دیگر بیش از 10000 هزار تومان می باشد.اما شما می توانید این محصول را امروز در  روبیکس فایل فقط با 5600   تومان خریداری نمایید.

دانلودفایل,دانلود پروژه,دانلود پروژه ورد ,دانلود پروژه قابل ویرایش ,دانلود فایل ورد با لینک مستقیم,دانلود پروژه با لین مستقیم, دانلود تحقیق، مقاله و پروژه های دانشجویی به صورت کاملا رایگان, دانلود رایگان پروژه, فایل آماده دانلود تحقیق، مقاله، پروژه دانشجویی، گزارش کارآموزی، پروژه کارآفرینی، طرح توجیهی کسب و کار و تحقیق و مقاله رایگان در مورد همه رشته ها, دانلود آخرین و جدیدترین جزوه ها , پایان نامه ها , مقالات دانشجویی و علمی به صورت رایگان از بروزترین مرجع مقالات علمی و پروژهدر رشته های مختلف, دانلود رایگان پروژه های دانشجویی | پروژه دانشجویی | پروژ

ه نویسی | پروژه های اخر ترم | پروژه دانشجویی رایگان | دانلود پروژه رایگان,


خرید و دانلود  دانلود تحقیق آندوسکوپی






:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق آندوسکوپی , دانلود تحقیق تاریخچه آندوسکوپی , دانلود پروژه آندوسکوپی , تحقیق آندوسکوپی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: